Dagens Ridpass: Uteritt 1/9 2013

 
Idag red jag ut med Sara och Clara. Jag vet inte riktigt vad som var fel på Solvind och Zulle idag, de ville inte stå stilla, de hoppade till för ingenting och de var sjukt uppstressade. Inte alls så lugna och snälla som de brukar vara. Rey var den som var lugnast av de idag. 
 
Först red vi på vägen men det började regna jätte mycket så vi tog skogen hem istället. 
När vi var en bit från skogen började Solvind bråka rejält så jag hoppade av för jag hade verkligen ingen lust att bråka med henne, därför ledde jag henne hem.
 
Jag har ingen aning varför de bar sig åt så dumt, Solvind har aldrig varit sådär jobbig innan. 
Buuu för dagens ridpass!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0