Dagens Ridpass: Bus i paddocken 4/9 2013

 
Solvind har varit lite stressad och sjukt pigg det senaste, så idag fick hon släppa loss i paddocken. 
Tanken var att jag skulle löslongera idag men jag hade ingen ork eller lust till det så vi lekte jaga och bara busade runt lite. Ibland behöver hon sådant för att vara motiverad till annat. Min bus häst!
 
Vi höll inte på så länge eftersom det var så varmt. Men vi sprang runt en stund iallafall. När jag inte orkade springa mer i den tunga sanden slängde jag mig på marken. Då kom Solvind fram till mig och blåste mig i ansiktet och puffade på mig. Så söt är hon! 
 
När man ska hämta henne i hagen så behöver jag bara ropa på henne så kommer hon.
Idag var hon längst ner i hagen när jag ropade och då kom hon! Dock i skritt men vad gör det?
Min älskling <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0