Girls are back in town!

Hej på er folket!
 
Glada nyheter! Efter att vara utan sadel i 3 månader har jag nu hittat en som passar både mig och Solvind super bra. Lättad är bara förnamnet!
Mitt sto har ju sina åsikter och på vintern blir de fler och hon vill inte ge sig när hon väl bestämt sig, 
sadeln kom väldigt lägligt om jag säger så.
 
Jag har funderat lite och jag har bestämt för att fortsätta blogga men även denna gången kommer jag inte prioritera den speciellt högt. Bloggar när jag kan och vill, kommer mest skriva om ridpassen på Solvind och kanske slänger in lite bilder på sakerna vi bakar i skolan. 
 
Det har inte hänt speciellt mycket under den tiden som jag varit ifrån bloggen. En sak är iallafall att jag och Johan har gjort slut, tänker inte gå in på det men vi funkade inte tillsammans. That's it!
 
Ha det gött där ute i vinterkylan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0