Baka all day and all night

God Kväll folket!
 
Idag är det fredag och snart är det första December. Som alla andra fredagar har jag varit i bageriet hela dagen. Jag gjorde bröd som bakades av i stenugnen. Vi började 7 och slutade 12, men som vanligt stannade jag i stan med en kompis från klassen och gick runt i lite affärer.
 
Tänkte rida idag men jag är så galet trött efter en hel dag i bageriet så lilla Solvind fick vila idag. 
Men imorgon ska jag och Sara rida ut på långtur, ska bli mysigt. Vi hade tänkt rida på en jätte lång grusväg som går ända bort till Nödinge, vet inte hur lång den är men kan gissa på att den kanske är någon mil lång. Mysigt värre!
 
Under helgen ska jag hjälpa till lite hemma, tror det eller ej. Imorgon ska jag städa hela dagen typ och på Söndag är det första advent och då ska jag och mamma göra lussebullar. Inte det roligaste kanske, men jag får ändå baka.
 
Ha en fortsatt mysig kväll! Krama era nära och kära! <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0