Uppe med tuppen

God Morgon!
 
Idag börjar jag skolan 11:40 så jag passade på att gå upp tidigt för att släppa ut hästarna och fixa stallet innan skolan så är jag ledig på eftermiddagen. Jag får se ifall det blir någon ridning, det skulle regna i eftermiddag och Solvind bråkar något fruktansvärt när det regnar ibland. Men jag får se hur det blir med det.
 
Hon kommer få stå Fredag och Lördag tror jag. På Fredag firar jag och Johan våran årsdag, då har vi varit tillsammans i 3,5 år och varit förlovade i hela 2 år. Som det ser ut nu ska vi till stan för att ta en fika och kanske gå på bio på kvällen. Det ska bli trevligt.
På Lördag ska jag till min kompis Madde på fest, hon ska ha sin födelsedagsfest då. Men det är inte förrän på eftermiddagen så om jag är duktig och går upp tidigt så hinner jag nog rida och allt innan.
Jag kommer sova där så då kanske det blir så att hon får stå på Söndagen. Vi får vänta och se.
 
I skolan ska jag ha svenska och sedan muntligt nationella i matte, jag har inte pluggat ett skit så det kommer ju inte gå bra kan jag tala om för er. Får väl ta och plugga lite på bussen.
 
Om en stund ska jag gå ut och äta lite mat på gräsmatten innan jag tar en dusch och beger mig till skolan.
 
Ha en underbar dag och ta vara på solen när den väl är här.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0