Mycket på en gång!

Hej på er!
 
Idag var det skola igen och vi hade två lektioner i sammanlagt 1 eller något. Alltså helt onödigt att åka till skolan idag. Jag fick iallafall färdigt den stora uppgiften i svenskan men nu är det bara den där jävla texten om en gud från den nordiska mytologin. Jag har börjat på flera saker men de blir bara så löjliga att jag tar bort de. Jag måste verkligen få klart den innan Onsdag nästa vecka annars måste jag gå på den svenska lektionen och det orkar jag verkligen inte.
 
Som ni märkt har jag inte ridit på flera dagar och det är för att jag haft så mycket att göra. Jag har varit sjuk och så tig Johan studenten igår så då red jag inte heller och nu sitter jag och försöker få gjort den sista uppgiften från skolan så idag blir det ingen ridning heller och imorgon tar min bror studenten så jag hoppas att jag kommer hem hyffsat tidigt så att det finns gott om tid för mig att rida.
 
Nu ska jag försöka få klart det där jävla arbetet så jag får det ur världen. Efter det är jag helt fri från uppgifter. Sedan är det bara några få dagar kvar tills jag slutar skolan.
 
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0