Mr.Right <3

God Kväll på er!
 
Ja, natten till idag men även hela dagen idag har inte direkt varit något paradis om jag ska säga så.
Vi 2 tiden igår natt föll jag ihop på badrumsgolvet och låg där på golvet medan jag kallsvettades och krampade mer eller mindre. Därför ringde jag Johan så han kom ner till mig. 
Han hjälpte mig till soffan och bäddade ner mig där medan han värmde vetekudden till mig. När han hade gjort det kröp han ner brevid mig i soffan och vakade över mig hela natten eftersom jag hade sådan mensvärk. Jag trodde att det skulle ge sig under natten men de blev bara värre.
 
När jag vaknade imorse var det värre än någonsin, det gjorde så ont så jag trodde att jag skulle tuppa av. Det var nära att jag ringde efter ambulans så att jag fick åka in akut. Men Johan fanns där för mig och sprang fram och tillbaka till köket för att värma vetekudden och placerade den på min mage. Han köpte till och med choklad och bilar till mig.
Han är bara bäst den killen alltså!
 
Om jag ska vara ärlig tvekar jag ibland på om han verkligen älskar mig. Men oj vad jag misstar mig! Även om vi bråkar då och då så älskar jag honom mest av allt, mer än vad han någonsin kommer att inse. Det går inte ens att beskriva det med ord.
 
Jag hoppas, nej jag VET att vi kommer leva tillsammans hela livet. Gifta oss och bo tillsammans i en mysig villa. Men inga barn, Jag hatar barn, jag tycker de är äckliga. Men en hund kan vi skaffa oss.
 
Iallafall, Johan Svärdström är min MR. Right<3 Om några år är mitt namn Emma Kristina Svärdström!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0