Mitt liv är över!!

Det som inte fick hända har hänt.
 
Jag tror jag är allergisk mot hästar. Varje gång jag grejar i stallet nyser jag jätte mycket och så kliar det jätte mycket i ansiktet. 
 
Jag är så rädd att jag är allergisk mot hästarna, hur ska jag klara mig med ett liv utan hästar?
Det kommer inte funka för mig, vad ska jag göra annars? Jag dör hellre än att vara tvungen att sluta med hästar, utan min Solvind.
 
Ett liv utan Solvind finns inte ens på kartan för mig, jag är uppväxt med hästar i princip. Solvind är min soulmate, jag kommer bli helt förstörd om jag måste göra mig av med henne.
Tänk så får mamma och pappa för sig att flytta härifrån! Jag kommer inte klara mig utan denna gården.
Jag är uppväxt här, jag kommer inte klara av att flytta härifrån. Jag vill bo här i hela mitt liv!
Jag älskar detta stället, VI älskar detta stället! Hela familjen, katterna och Solvind. 
 
Jag har känt av det ända sedan i höstas men jag har inte vågat säga något till mamma eller pappa.
Mamma märkte det idag när jag kom in och skulle hämta en frukt i kylskåpet. Hon frågade varför jag hade röda sträck i ansiktet och jag kunde inte ljuga så jag sa som det var. Hon tyckte det inte lät bra men lät väldigt allvarlig. 
 
Jag är jätte rädd! Rädd för att förlora allt, rädd att förlora mitt liv, min hobby.
 
Det får inte vara sant!! Jag dör hellre!!
 


Kommentarer
Nichole

Stackare :(

2013-05-01 @ 21:53:56
Jonna

Hemskt :(

2013-05-06 @ 21:43:47
URL: http://lifewithmejonna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0