Lördag och Söndag

Howdy!
 
Denna helgen har varit så sjukt chill så det är knäppt! 
 
Igår så låg jag och Amanda på min gräsmatta och bara solade hela dagen. Sen satt vi på mitt rum i någon timma för att killarna hade fastnat med en 740 i vinterhagen fast vi sa att det var blött där och att vi visste att de skulle fastna. Vid 9-tiden åkte vi till Kungälv och kollade på en massa snygga bilar.
Det blev ingen ridning den dagen, men det var så varmt hela dagen ändå så det skulle bara varit jobbigt.
 
Idag gick jag och Johan upp vid 12 och käkade frukost, sedan stack vi till Allum för att kolla efter kostym inför Johan's student. Efter det åkte vi hem och käkade middag, tanken efter det var att Johan skulle rida ut på Solvind men det blev inte så för att det regnade jätte mycket. Istället för en ridtur stod vi med henne inne i stallet för att mysa lite med henne. 
 
Imorgon blir det förhoppningsvis bättre väder så att jag kan rida. Så som det ser ut nu ska jag rida med Sara imorgon. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men något hittar vi på något.
 
Nu ska jag sova!
 
God Natt på er <3
 
2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0