Inne hela natten Inne hela dagen

Hej på er!
 
Som jag sa igår skulle jag på studentfika hos en vän och Johan skulle med men han var upptagen med att meka på en bil med min pappa så jag låg i soffan hela kvällen. Så egentligen hade jag kunnat rida igår men jag hade redan duschat så det kändes onödigt. 
Men i eftermiddag när det är svalare ute ska jag löslongera henne i paddocken eftersom hon vilat sedan den 25:de så hon lär vara väldigt pigg idag.
 
Hela dagen har jag tillbringat inne på rummet, inte pågrund av utegångsförbjud utan för att jag har städat mitt rum och börjat på den sista uppgiften i 1:an. 
Men jag har mig själv att skylla på, om jag inte hade varit så slarvig med rummet och inte skjutit upp skolarbetet hade jag kunnat ligga ute och steka i de fina vädret. 
Men jag får väl ta det en annan dag.
 
Nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete.
 
Hörs senare när jag skriver om dagens ridpass om det nu inte blir andra saker som kommer upp!
 
Stilig kille på hans student i Tisdags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0