Idioter finns överallt

För någon månad sedan när jag var ute på en tur med Solvind mötte jag en dam, det märktes på henne att hon var en snobbig hästtant som tror hon vet allt.
 
Vet ni vad hon sa?
 
"Hur kan du låta din häst ha sådan underhals? Det är djurplågeri, sådana som du ska inte ha häst" 
 
Hur kan man ha mage till att säga något sånt? Till en främmande människa, och varför ska hon lägga sig i om hur min häst ser ut eller inte ser ut?
 
Jag blev verkligen jätte arg och frågade hur hon tänkte när hon sa så. Hon blev jätte snopen och cyklade iväg.
 
Jag förstår mig inte på människor som henne. Varför lägga näsan i blöt? Den tonen hon använde när hon sa det var verkligen ingen trevlig ton heller. 
Samtidigt som hon sa det kollade hon igen om som om vi kom ifrån en annan planet eller något. En fruktansvärt dömmande blick.
 
Tycker ni att Solvind har underhals? Det tycker då inte jag, hon är fin precis som hon är.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0