Hurtighet level 10 000

Fy, såhär utmattad har jag inte varit på väldigt länge kan jag lova er.
 
Denna dagen har jag knappt hunnit med att andas. Jag var i skolan från kl 9 till 10:15 för att vi hade nationella prov i engelska. Efter skolan kände jag för att åka och gymma, så jag var där i cirka 1,5 timma och tränade jätte hårt. Jag var så sjukt trött när jag kom hem.
 
Vid 4-tiden red jag ut på en långtur med tjejerna i stallet. Det blev en riktigt lång bit. Jag skriver mer om det sedan.
 
Jag kom in för cirka en halvtimma sedan så jag har bara ätit någon snabbt och nu ska jag skriva om dagens ridpass och duscha. Sedan ska jag och Johan åka iväg till några kompisar och umgås lite om inte klockan blir för mycket.
 
Även om jag är trött är det på ett sätt skönt att man är det, då vet man att man lever. Men även att jag får bekräftat att jag varit igång hela dagen.
 
Nu ska jag skriva lite snabbt om dagens ridpass och sedan får det bli en varm och skön dusch för mig. Det tycker jag att jag har förtjänat. Jag har säkert bränt mer än 1000 kalorier idag, om inte mer.
 
Hurtiga Emma här var det ja!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0