Harder, Faster, Stronger

Howdy!
 
Jag har precis kommit hem från stallet och fått i mig en macka och en banan.
Idag var det verkligen ingen bra dag på gymmet, jag kallsvettades och kände mig lite yr då och då. Hade liksom ingen kraf, men dum som jag är fortsatte jag ju och gymma. Får se ifall jag kommer få sota för det imorgon.
 
Idag gjorde vi de sista nationella proven i engelska, nu är det bara matte kvar och det ska vi ha på Tisdag. Det kommer jag faila på kan jag lova er. Men jaja, förhoppningsvis så klarar jag mig med ett E i matten iallafall. Vi får hålla tummarna!
 
Imorgon börjar jag 10:40 så om jag är riktigt duktig så KANSKE jag hinner rida på morgonen, fast det får bli ett kort ridpass. Men det kanske går om jag är riktigt effektiv. Det är väl bara att testa antar jag.
 
Nu ska jag gå ut i stallet och rida när det ändå är så fint väder. Lika bra att passa på. Sedan ska jag in och ta en varm och skön dusch så att det spända i nacken försvinner.
 
Hörs senare när jag skriver om Dagens Ridpass. Jag ska troligtvis skriva om ett inlägg som kommer upp någon gång imorgon.
 
Ha det gött så länge!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0