Good Day Sunshine

Fast det finns ju inget solsken idag...
 
God Middag!
 
Moln, moln och åter moln är det i Göteborg idag, men vad gör det när man är ledig?
 
Jag har ringt runt efter sommarjobb hela morgonen så jag ska traska ut i stallet och fixa där innan jag och mamma ska åka till Allum för att lämna lite CV på olika ställen. Tanken idag var att jag skulle rida innan vi skulle iväg men som det ser ut nu lär det ju inte bli så. Mamma kommer hem vid 2 och så ska jag vara klar för att åka. Antingen får jag rida efter eller så blir det inget alls idag, vi får se hur det blir med det.
 
Nu ska jag skynda mig ut i stallet så jag iallafall hinner färdigt där.
 
Skriver om dagens ridpass senare ifall det blir något.
 
Toddeloo!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0