Fredag och ledig!!

Hejsan hoppsan!
 
Idag är det fredag och vi är lediga från skolan, hur skönt är inte det liksom?
 
Idag är det som sagt min och Johan's årsdag, vi ska åka in till stan om ett tag och ta en fika på något mysigt ställe, sedan ska vi troligtvis gå på bio men det är inte bestämt ännu.
 
Jag har fått gjort massor idag. Jag har fixat stallet och ridit (det kommer upp ett inlägg om det i eftermiddag), jag har även bloggat och just nu väntar jag på att få hoppa in i duschen.
 
Tanken var att jag skulle till Madde imorgon för att gå på fest men det har hänt lite privata saker så det blir tyvärr inget med det. Det är skit trist, jag som hade sett fram emot det jätte mycket.
Jaja, kanske nästa gång.
 
Nu ska jag välja ut en snygg outfit för stan och sedan snabbt in i duschen så man inte stinker hästbajs.
 
Ha en underbar Fredag goa människor!! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0