Dagens Ridpass: Löslongering 24/5 2013

 
Idag fick det bli en massa bus i paddocken för Solvind's del eftersom hon hade vilat och så kände jag att det säkert skulle vara skönt för henne att bara få leka runt.
 
Jag hann knappt få av henne grimman innan hon brallade iväg i full galopp. Självklart skulle hon rulla sig på hennes speciella ställe först. Men när hon var färdig med det blev det fart på henne.
Hon galopperade säkert i 10 minuter medan hon blåste upp sig och gjorde sig snygg.
 
När hon var klar kom hon in till mig som stod i mitten, där stod vi och myste en stund innan jag skulle börja med nästa uppgift.
 
Jag drog fram en tunna som skulle hoppa över, det gick väl sådär. Solvind tyckte det var obehagligt att hoppa så smalt, men efter mycket om och men kunde hon hoppa den i trav i båda varven. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0