Dagens Ridpass: Hoppning och uteritt 1/5 2013

 
Idag red jag tillsamman med en av de nya tjejerna. Det är så skönt att äntligen ha sällskap i stallet, ni anar inte!
 
Iallafall, först red vi i paddocken.  Jag hade släpat fram ett hinder som vi hoppade lite på, jag hoppade tillochmed 70 cm idag. Tack vare att Sara vad med och höjde det så vågade jag, annars hade jag ballat ur.
 
Solvind hoppade jätte fint nästan alla gånger, någon kom hon för långt ifrån med eftersom hon är så ärlig hoppade hon iallafall. Gosiga pollen. Tyvärr var hon en aning stel men det kan bero på att jag inte ridit på några dagar men det släppte faktiskt efter att jag hade hoppat några gånger. 
 
När vi hade ridit i paddocken en stund bestämde vi oss för att rida ut lite i det fina vädret.
Det var så mysigt och Solvind var så duktig. Sars häst Zultan är så mysig. Han lunkade på helt lugnt och det gör Solvind jätte lugn och behaglig att rida vilket är gött.
 
Jag är super nöjd över dagens ridpass, imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
Det återstår att se, beror vad jag är sugen på.
 
Jag är så glad att hon är MIN, bara MIN <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0