Dagens Ridpass: Hoppning 25/5 2013

 
Hoppning stod på schemat idag. Jag och Sara släpade fram lite hinder i paddocken, jag var till och med så duktig att jag tog med mig kameran ut idag. Jag tog lite bilder när Sara hoppade och hon tog lite bilder när jag hoppade. Dock hoppade jag så lågt (igen) så Solvind hoppade så slarvigt idag. Bilderna blev inte bra eftersom hon hoppade såpass dåligt.
 
Idag var hon ganska konstig, dragig liksom och när jag skulle hoppa blev hon seg men ändå het. Jätte konstigt. Men jaja, alla ridpass kan ju inte gå bra.
 
När vi hade ridit ett tag löshoppade jag Solvind en stund, hon ville verkligen inte hoppa när de låg på 1,10 så jag sänkte för jag ville inte pusha henne för mycket eftersom det var väldigt varmt ute. 
När hon väl hoppade så hoppade hon super fint.
 
Efter att jag hade löshoppat henne skrittade vi ut, jag red barbacka eftersom jag inte orkade sadla igen. Men det gjorde inget, det var bara mysigt. Jag tog tillochmed av mig ridstövlarna när vi var ute och red. Jag la dom på Solvind's rygg. Som vanligt brydde hon sig inte. Alla som körde förbi kollade jätte snett på mig. Men jag bryr mig faktiskt inte om det.
 
Imorgon får vi se vad det blir för ridpass. Det blir iallafall något om de inte kommer några förhinder.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0