Dagens planer

Howdy!
 
Idag har jag varit lite busig, jag skolkade eftersom jag inte pallade gå till skolan idag eftersom jag skulle haft 4 timmars håltimma. Så jag är hemma istället.
 
Idag ska jag, Johan och Amanda åka ner till Kungsbacka för att hälsa på min svärmor, vi ska även svänga förbi Hööks på vägen dit. Jag har nämligen lagt undan en sadelpad till westernsadeln. 
Alla mina pengar bara rinner iväg nu känner jag, får nog börja hålla i dom lite mer.
Men efter jag köpt sadelpaden ska jag verkligen börja spara mina pengar nu. Snart kommer ju studiebidraget och mamma är skyldig mig 1500 kr också.
 
Jag antar att vi kommer vara i kungsbacka hela dagen så det blir ingen ridning för mig idag. 
 
Idag är det jätte varmt och super fint väder så på med kortbyxor och snyggt linne så man får lite färg.
 
Nu ska jag dammsuga övervåningen och tömma diskmaskinen för att jag är en sådan duktig dotter.
 
Ha en underbar dag nu! Njut så mycket ni kan av solen<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0