Dagen

God Kväll
 
Ja, idag har jag inte gjort någonting faktiskt. Jag har legat i sängen och bara kollat på film eftersom jag har haft så ont i magen. Jag har inte ens ätit middag. Ridningen fick ligga på hyllan idag men jag hoppas på att det blir en ridtur imorgon istället.
 
Tanken idag var att jag skulle uppvakta mamma eftersom det är morsdag men jag har ju inte kunnat ställa mig upp under hela dagen så det blev inget med det. Jag fixade iallafall frukost imorse och jag hoppas att hon uppskattade det.
 
Nu ska jag försöka ta mig till undervåningen och få i mig lite mat innan jag ska kolla på Partaj som börjar klockan 9.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0