Att vilja vara känd

När man var liten och någon frågade vad man ville bli när man blev stor, hur många var det inte egentligen som sa att man ville bli kändis? Även jag gjorde det.
 
Men tänk efter, är det så himla roligt ändå?
 
Kolla bara på alla kändis bloggare eller alla kända ryttare. Så som proffs eller B-kändisar, vad de än gör börjar det tisslas och tasslas. Det skapas rykten om allt möjligt. Man har alltid ögonen på sig. Som att vara övervakad dygnet runt. Även om man inte skriver det på sin blogg eller instagam så kommer de ut på ett eller annat sätt.
 
Ska jag vara ärlig hade jag inte vilja vara känd. Jag tycker om mitt privata liv, visst att jag skriver om mitt liv här för er. Men de jag skriver är inte hälften av vad som händer i mitt liv. Jag trivs att bara leva mitt typical svensson liv, privat och bra. Det känns skönt på ett sätt att veta ifall man misslyckas eller säger något speciellt så kommer de inte komma ut i alla stora medier och hela sverige vet om det. 
 
Visst, hade jag fått chansen att vara en kändis för en dag hade jag ju inte tackat nej. Men mer än så räcker för mig. Mer än så skulle jag inte pallat.
 
But that's just me!
 
Men visst, hade man varit Paul McCartney's flickvän på 60-talet hade man ju inte sagt nej direkt.
Asså kolla på honom!! I Wanna Hold Your Hand! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0