Work it baby, work it

Hejsan hoppsan alla människor!
 
Usch vad trött jag var imorse, jag hade verkligen inte lust att gå upp.
 
Idag var vi som sagt i bageriet och bakade bröd och gjorde bullkransar. Jag börjar bli duktig på detta nu! Eller?
 
Idag var jag och gymmade igen, denna gången med Madde och Evelina från min klass. Dom hade fått varsitt testa på kort av mig så att de kan få veta hur det är och gymma. Evelina vill väldigt gärna ha gymkort nu.
 
Imorgon är det bageri igen, jag och Madde ska göra Grevelimpa. Efter skolan ska vi gymma igen, även några andra tjejer ska följa med och gymma. Jag ska även fråga Mathilda om hon vill med, hoppas hennes vad är bättre nu bara.
 
Tanken var att jag skulle longera Solvind idag men det blev mörkt och så var det hårt i paddocken så jag brydde mig inte om det. Men imorgon ska jag försöka göra det.
 
Mer bloggning får ni imorgon, nu ska jag sova och så jag orkar upp imorgon.
Jag är jätte trött även om klockan bara är tjugo över 8.... Vad händer med mig?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0