Tuff dag

Såhär trött har jag inte varit på länge kan jag lova er. 
 
Det har varit mycket saker att göra idag, Pang på hela dagen.
 
På dagen var jag ju i skolan, bageriet. Där var det lite stressigt att få in allt i ugnarna osv. Skolan höll på från 8 till ca 13, sedan åkte jag och några tjejer till gymmet och var där någon timma. 
Jag var helt slut efter gymmet och så skulle jag gå hem från bussen, vilket är 2.2 km. Det passade inte så bra eftersom jag var helt slut efter gymmet, jag hade kört ben också så det tog extra lång tid att gå hem från bussen.
 
När jag kom hem så var maten klar precis så jag kastade i mig lite middag för att sedan skynda mig ut i stallet och rida innan det blev för mörkt och kallt. Det tog cirka 1,5 timma i stallet, sedan skulle jag in och ta en dusch och nu sitter jag här och gör hygien läxan.
Jag måste helst bli klar med den idag så att jag kan mejla den till Mathilda så hon kan göra en Powerpoint. Vi ska nämligen redovisa den på torsdag men det känns skönt att ha klart den med lite marginal.
 
Usch för denna dagen säger jag bara, tror att jag planerade in allt ganska dumt idag.
Stall, gym och läxor, jag är verkligen jätte trött nu och jag är inte ens klar med läxan ännu. Men det tar kanske en kvart till så kan jag skicka iväg arbetet.
 
Egentligen har jag massa andra läxor också som måste göras, men de ska inte in än på ett tag så de får vänta. 
 
Får nog tänka på att ta det lite lugnt så jag inte får magkatarr. Men imorgon blir det inge gym för mig, då ska jag fixa stallet efter skolan och sen ska jag läsa en bok som jag lånade från biblioteket i skolan. Måste komma ihåg att varva ner mellan allt. 
 
God Natt på! Hörs imorgon förhoppningsvis
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0