Trött tjej

Hej på er!
 
Det blev en sen bloggning idag, men så blir det när man somnar i sängen med käderna på när datorn står igång. Jag tänkte att jag kunde slänga iväg ett snabbt inlägg innan jag kryper ner under täcket brevid en varm pojkvän.
 
Imorgon ska jag, Johan, pappa och en kompis till pappa åka till Elmia som ligger i Jönköping. Det är en bil och motorcykelmässa där under helgen. Det ska bli riktigt kul att åka dit och kolla på fräcka fordon.
Eftersom vi ska åka kl 10 ska jag fixa stallet på morgonen så jag slipper tänka på det när jag kommer hem. Tyvärr kommer jag inte hinna rida imorgon så Solvind får stå. På söndag vet jag inte hur det blir med ridningen då heller, Johan fyller nämligen år då och jag vill ju självklart vara med han så mycket som möjligt då.
 
Nu ska jag ta och skriva ett inlägg som kommer upp imorgon så att inte bloggen står helt still under morgondagen. Blir nog väldigt lite dator och mycket motor istället.
 
God Natt på er! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0