Spontant

Igår var det fantasktiskt väder, vårkänslorna var på topp!
 
Anledningen att jag inte bloggade något mer igår var för att planeran ändrades helt och hållet.
 
När jag var på gymmet och precis hade bytt kläder för att gå upp kom Sanna som jag inte träffats på jätte länge. Sedan bestämde vi oss för att ha tjejkväll hos mig och så skulle vi åka och gymma även nästa dag i Partille. 
 
Vi hade jätte trevligt, vi köpte melon och jordgubbar från hemköp. Sedan åt vi på Burger King.
 
Idag var vi som sagt i Partille på sportlife, det var väl helt okej men jag föredrar Lindolmen. 
Vi var väldigt trötta men vi gymmade en timma iallafall. 
 
Idag hade jag tänkt rida i paddocken men det blåste så fruktansvärt mycket så jag vågade mig inte upp på henne om hon skulle vara jätte pigg och sånt.
Imorgon hoppas vi på bättre väder och då ska jag nog rida ett dressyrpass med hoppsadeln i paddocken så hon får bort all hennes energi. Det börjar bli farligt för både hon och mig att hon ska vara så pigg.
Det återstår att se imorgon hur det går. Vi håller tummarna på att jag överlever!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0