Solig dag utomhus

Idag har det varit väldigt mycket utvistelse för min del kan jag tala om för er.
 
Det började med att jag släppte ut Tarzan och så red jag Solvind i ca 60 min i paddocken.
Sedan fick mamma och pappa idén att vi skulle gå ut i skogen och grilla lite korv, sagt och gjort så gick vi ut i skogen. 
 
När vi kom hem så fixade jag ordning i stallet och fixade vatten till dom i hagen. Skurade rent i badkaret och fyllde på rent vatten. Det uppskattades.
 
Så under hela dagen har jag mest varit ute i det fina vädret. Det var verkligen varmt idag.
 
Imorgon taggar vi bageri i skolan och sedan så ska jag, Madde och Evelina till Sportlife och gymma. 
Nu är det inte jätte långt kvar till sommarlovet, nu vet jag nästan till 100% att jag inte kommer förändras något i kroppe till sommaren. Även om jag gymmar 3-4 dagar per vecka så kommer det behövas mycket längre tid för att bli smalare och mer muskler. Jag antar att jag behöver skämmas över min kropp och utseende i sommar också. Usch, jag som hade velat slippa det... Ångest! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0