Skit snack på hög nivå!

Nu kommer ett argt inlägg fullt med åsikter!

Jag läste på ett inlägg på internet, jag minns inte om det var på Instagram eller Facebook.
Men det var en sån korkad tjej som skrev att The Beatles härmar One Direction med musiktexterna och musikstil. Men även att One Direction är SÅ mycket bättre än The Beatles på alla sätt och vis.
Sedan var det fler kommentarer som var fyllda med skit snack och andra falska saker om medlemmarna i The Beatles. "Dom tror dom är något bara för dom tar massa bilder i svartvitt" Men snälla männsika, du vill ha en smäll i ansiktet va? Tänk igen!
 
Den äldsta medlemmen i The Beatles föddes 7 Juli 1940, då var inte någon av medlemmarna i One Direction ens påtänkta på lång väg.
 
The Beatles blev officiellt The Beatles 1960, men de slog igenom 1963 ungefär. Som ni förstår så var The Beatles kända LÅÅÅÅÅÅNNNGGTTTT innan One Direction ens fanns.
Då undrar jag då, HUR kan då The Beatles då kopiera One Direction? Och vad har dom gjort de tjejerna som smutskastar ett av världhistoriens kändaste band? 
 
The Beatles spelade egna instrument på scen och i studion när de skapade musik.
 
År 1991 när den första medlemmen i One Direction föddes hade The Beatles varit splitrade i 21 år och John Lennon hade varit död i 11 år. Då är det oerhört konstigt att någon i The Beatles kunde kopiera något från One Direction. 
 
När One Direction vann X-Factor 2010 hade George Harrison varit död 9 år, Paul McCartney var då 68 år medan Ringo Starr var 70 bast.
 
Jag är så förbannad så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni fattar väl varför jag är en aning förbannad när dessa små tjejer som inte har något vett i huvudet säger att The Beatles är något NYTT band som försöker härma One Direction? Enligt dom är de även okunniga och inte gjort många låtar alls och de är bara något dåligt B-band som tror att de kan komma hit och försöka vara något. 
När jag läste meningen "Ingen vet ju inte ens vilka de är, de är ju inte ens kända" Jag lovar er, det kokade inom mig. Det var kända över HELA världen. Det fanns någon som kallades BEATLEMANIA, alla fans var helt galna såfort bandets namn nämndes. På radion spelades det låtar med The Beatles konstant!
 
Många säger att de är nya Beatles, inte en chans säger jag då!
 
Just nu är jag så förbannad så det är som rött framför mig, jag har lust att skjuta alla dessa småtjejer som tror att de kan något. De ska ta mig fan inte snacka skit om någon, speciellt inte om THE BEATLES. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0