Sjukling

Migränen har inte lagt sig, det har bara blivit värre rättare sagt. Magen började göra ont tidigare idag. Jag ska ändå försöka gå till skolan imon om jag känner mig okej, på ena hygienen ska vi ha redovisning och jag vill inte lämna Mathilda så att hon får göra allt.
 
Solvind fick stå idag iallafall, jag var inte så sugen på att anstränga mig när jag hade migrän.
Johan som är världens bästa pojkvän fixade stallet åt mig för han ville inte att jag skulle anstränga mig när jag inte mådde helt 100. Bästa killen!
 
OM jag känner mig okej så kanske jag gymmar försiktigt imorgon, jag ska även försöka göra något lätt med Solvind. Tycker inte om att hon står flera dagar i rad, det känns så onödigt.
 
Idag har jag mest suttit inne i min soffa, läst lite i min engelska bok om The Beatles, men så har jag även jobbat ikapp i matten så nu ligger jag inte efter längre. Känns väldigt gött kan jag tala om för er.
 
Nu ska jag ta en tablett och sedan lägga mig, hoppas bara jag får sova mer än 2 timmar inatt.
Klockan är snart 8, känns ganska skönt att lägga sig så tidigt för en gångs skull.
 
God Natt på er! <3
 
Måste verkligen gå ut med kameran och ta nya bilder på allt möjligt snart. Alla bilderna på Solvind har ni redan sett. Hög tid för det nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0