Pyssel

Hej på er goingar!
 
Idag har jag suttit på mitt rum hela eftermiddagen, jag har faktiskt pysslat.
Min pappa fyller år idag så jag gjorde ett fint kort till honom, det tog ett bra tag kan jag tala om för er.
Min tanke var ju att jag skulle göra svenska uppgiften idag men det orkade jag inte.
 
Imorgon börjar vi 11:40 så jag och 2 kompisar ska åka och gymma innan skolan. Ska bli så gött att träna på morgonen när det är helt tomt där!
Men efter skolan måste jag plugga inför provet som är på torsdag. Inte taggad på de kan jag tala om för er.
 
Angående Solvind då, hon kommer få stå fram tills i helgen eftersom det är mycket i skolan nu.
Därför uppdaterar jag inget om henne så ni inte undrar vad som hänt med henne.
 
Nu ska jag fixa stallet och ta in hästarna.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0