Mensvärk, again

Planen igår var ju att jag skulle löslongera Solvind i paddocken och fota hästarna i hagen.
 
Men jag fick jätte ont i magen så jag svimmade nästan av. Därför struntade jag i det och gick för att sova några timmar. När jag vaknade var det för hårt i paddocken och klockan var för mycket, så jag orkade helt enkelt inte.
Det var därför jag inte bloggade något mer igår.
 
Idag var fortfarande smärtan kvar, jag antar att det är mensvärk. Suck... att det alltid ska göra så ont.
Jag har mest legat på soffan och varvat ner. Sjävklart har jag fått trycka i mig massa tabletter ihop för att det skulle bli bättre. Där lurade jag mig själv, again.
 
Senare på eftermiddagen var jag ute och löslongerade Solvind. Skriver ett inlägg om det senare.
 
Imorgon ska jag och mamma åka till Lerum för att lämna mitt CV till två olika butiker som jag ringt ang sommarjobb. Håller verkligen tummarna att jag får ett sommarjobb som jag trivs med. Orkar verkligen inte sitta hemma hela sommaren utan att göra något. Pengar får jag ju inga på sommaren annars. Därför måste jag tjäna ihop dom själv.
 
Ska ni jobba i sommar?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0