Jag har blivit biff

Hej allihopa
 
Rubriken är bara på skoj om ni inte förstod det. Jag har inte blivit biff, än.
Under de månader som jag har gymmat har jag gått upp 2 kilo som bara är muskler hoppas jag.
Jag ser ingen skillnad på mig men jag märker de. Jag orkar mer när jag bär saker och när jag håller på med maskinerna på gymmet. Jag kommer inte få snygg kropp innan sommarlovet, men någon liten förändring kanske kommer får vi hoppas.
 
Det hände en sak igår, det var därför jag inte bloggade. Jag tänker inte ta upp de på bloggen för det är privat mellan mig och en person till.
 
Bloggningen är inte på topp eftersom jag inte rider Solvind just nu. Men i helgen ska jag börja igen.
 
Nu ska jag gå ner och fixa lite fika.
 
God Natt people<3
 
Jag behöver verkligen sommar nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0