Go To Hell

Imorse när jag vaknade hade inte migränen försvunnit. Jag har även fått blekt ansikte och så mår jag väldigt illa. Därför stannade jag hemma idag, jag smsade läraren angående hygienen idag. Han sa att jag får godkänt iallafall om jag skickar in uppgiften till honom. Good!
 
Solen strålar ute och det är +3.2 grader ute, våren är här på riktigt nu! Eller det hoppas jag på iallafall.
Om nån timma ska jag gå ut i stallet när det ändå är så fint väder ute. Eftersom jag har så ont i huvudet får jag ta det lugnt så jag ska inte rida idag heller, men jag kör nog på lite löslongering eller så tar jag en promenad på vägen med henne. Får se vad jag känner mig sugen på. Oavsett vad jag ska göra med henne så följer kameran med ut i stallet så jag får lite nya bilder på henne.
Dock är hon ganska ful nu, lång päls och manen börjar bli för lång så den ligger snart. Jag får be mamma om hjälp någon dag så vi får klippt den.
 
Jag ska även fota hästarna lite i hagen, men det kommer nog inte upp några på Tarzan. Har inte frågat Anna ännu.
 
I eftermiddag kommer troligtvis Johan hit och hjälper mig att få igång moppen så jag kan ta en premiär tur med den imorgon upp till bussen. Jag börjar ju 10:15 imorgon ;D
 
Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0