Ge kändisar utrymme

Efter att jag hade varit på Henrik Barry's ryttarevent fick jag samma fråga av flera personer.
"Pratade du med varje kändis på eventet"? Jag gjorde faktiskt inte det, jag pratade inte med någon av de kändisarna som var där.
Ibland känns det nästan som om man tränger sig på eller hur man ska beskriva det.
 
Visst, ibland kan man ju prata med kändisar när man ser dom på stan eller kanske en tävling.
Jag kan tycka att det kan räcka för mig att bara veta att man är på samma ställe som den kändisen. Det kan även bero på vilken kändis det är, hade jag sett Paul McCartney eller Ringo Starr hade jag nog inte struntat i att gå fram. Jag hade nog gråtit av lycka och bett om en autograf.
 
När jag träffade Nellie Berntsson på en tävling som var på Åby gick jag ju fram och frågade om en bild med henne. Visst fick jag det. Men man märkte på henne att hon var stressad och det är fullt normalt att vara det på en tävling. 
 
Innan man går fram till en kändis tycker jag att man ska försöka lista ut vilket humör den personen är. Hade jag märkt att hon var ledsen eller arg hade inte jag gått fram för då känns det bäst att ge henne utrymme och respektera det. Fler chanser kommer.
 
Men förstår ni min mening?
 
Kändisar är precis som oss "vanliga" människor, ibland är det lätt att glömma av det. Man måste faktiskt respektera att de vill ha utrymme och inte ha massa fans som kastar sig efter dom.
 


Kommentarer
NellieB

Sv. Du verkar va en person med känsla och förståelse för sätta dej in i andras situation. En smart tjej ❤

2013-04-22 @ 20:16:32
URL: http://nellieberntsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0