Ett och Två rappa på

Hej på er!
 
Jag hann inte blogga igår för jag och mamma var i Ullared hela eftermiddagen. När vi kom hem vid 9 så jag hade ingen lust att sätta mig vid datorn för jag var tvungen att plugga.
 
Vid klockan 7 ska vi åka hem till min morbror och fira honom för han fyller år. Men innan måste jag äta middag och göra en engelska uppgift som ska in idag senast 23:59. 
Men innan jag åker ska jag FÖRSÖKA att skriva ett inlägg som kommer upp imorgon under dagen eller eftermiddagen så bloggen inte ligger helt död hela dagen. Självklart ska jag lägga upp en outfit på bloggen imon innan jag möter Emma vid eventet.
 
Imorgon lär ju inte uppdateringen vara på topp kan jag tala om för er redan nu. Jag och en klasskompis ska ju på Henrik Barry's ryttarevent. När jag kommer hem från skolan kommer det verligen bli stressigt känner jag. Skolan slutar 15:15 så jag är hemma runt 4-5, jag måste duscha fort och sminka mig så jag ser snygg ut. Det är ju meningen att man ska klä upp sig så... ja. 
 
Eftersom jag börjar 10:15 imon så måste jag försöka hinna fixa allt i stallet på morgonen. Jag kan ju glömma helt att jag ska hinna göra det efter skolan. Usch vad jag hatar att stressa...
Nästa vecka blir det ännu värre, har ett jätte stort prov i Livsmedelskunskapen.
 
Fy för alla läxor!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0