Dagens Ridpass: Promenad 10/3 2013

 
Idag var det nästan storm ute och så var det cirka -4 grader ute. Eftersom det var så kallt kunde jag inte rida i paddocken för det var hårt där.
 
Så jag bestämde mig för att gå en sväng på vägen med Solvind. Rundan som vi gick var ungefär 1,5 km. Det var en lagom promenad tyckte jag eftersom det var så äckligt kallt.
 
Nästan vid slutet av den rundan finns det ett par getter vid ena sidan vägen. Solvind tycker inte om dom för 5 öre. När de stod stilla och det inte blåste så mycket var dom ganska okej.
Sedan började det blåsa igen så då deras päls rörde på sig, då blev dom helt plötsligt livsfarliga.
 
Under promenade var hon uppe på tårna ganska mycket, men ibland slappnade hon av och var behaglig att gå med.
 
Imorgon vet jag ännu inte vad jag ska göra med henne, beror väldigt mycket på vädret.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0