Chilli dill!

God Kväll på er!
 
Imorgon (måndag) är jag ledig från skolan eftersom min lärare skulle iväg på något eller vad det nu var.
Planerna inför imorgon är att jag ska fixa stallet och rida på dagen och efter det så måste jag göra några skrivuppgifter till skolan. 
 
Egentligen skulle jag behövt gymma men det får bli på Tisdag eller något antar jag.
 
Även på Onsdag är jag ledig för då är det studiedag på skolan, alltså blir den oerhört lugn vecka i skolan.
 
Veckans höjdpunkt är ju på Fredag, för då ska nämligen Henrik Barry ha sitt ryttarevent i Gamlestan. Jag och en tjej i min klass, som också håller på med hästar ska dit tillsammans. Det kommer bli så kul att gå dit och träffa massa kändisar inom ridningen, men även massa annat folk. Tagga Fredag nu!
 
Dags att krypa ner i sängen så att man är redo för nästa dag.
Natti Natti!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0