Vad gör vi? Nu kör vi!

Hej på er!
 
Nu är jag helt klar för att åka, vi väntar bara på att mamma och pappa ska bli klara för att åka. 
Jag har skrivit om dagens ridpass som kommer upp senare idag och så skrev jag massa tidinställda inlägg som kommer upp under helgen. Det blir iallafall 1 inlägg om dagen, det är inte mycket men det är ju något iallafall.
 
Hoppas ni kommer ha en lika trevlig helg som jag förhoppningsvis kommer få, synd bara att inte mina skor har hunnit komma. Hade så gärna viljat ha dom på mig under helgen eftersom det är lite cowboy tema på de skorna, jaja nu ska jag inte hänga läpp för några skor.
 
Nä, nu är det dags för mig att slänga i mig lite käk innan vi åker så slipper man svälta ihjäl.
 
Puss och Kram på er och hoppas ni får en super helg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0