Utan Johan

Det händer att jag och Johan bråkar, att det liksom är dålig stämmning mellan oss. 
Men även om det kan bli så ibland älskar jag honom mer än något annat på denna planet, han får mitt liv att gå ihop. Han är den sista pusselbiten som behövs för att jag ska orka med. Förstår ni vad jag menar?
 
Jag har ofta tänkt på hur mitt liv hade varit ifall jag inte hade gått in i honom på den avslutningen i 6:an. Hade jag blivit tillsammans med honom ändå? Skulle jag varit ihop med någon annan? Skulle mitt liv varit bättre eller sämre?
Även om jag och Johan har det kämpigt mellan oss då och då behöver vi varandra för att må bra, Johan säger ofta att han aldrig skulle klara sig utan mig.
 
Idag har vi varit tillsammans i 3 år och 7 månader, förlovade i 2 år och 1 månad. Många som jag träffar blir jätte chokade när jag berättar att jag varit tillsammans med han så länge och är förlovad dessutom. Men är det så konstigt egentligen? Jag älskar han och han älskar mig, vi är två människor som älskar varandra. Även fast vi bråkar, kanske lite för ofta. Men det har inte med saken att göra. Vi ger inte upp, vi fixar det igen. Varför ge upp när det är värt att laga?
 
Det jag vill komma fram till är att oavsett om vi bråkar och kanske är osams då och då så älskar vi varandra och vi ska alltid vara tillsammans. Alltid, vi ska åldras tillsammans!
 
Alla kan älska men inte alla har tålamodet att kämpa för det man älskar!<3
 
Johan Robert Svärdström, Min prins <3
 


Kommentarer
älsklingen

Du är den underbaraste som finns<3

2013-06-11 @ 02:17:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0