Trucker

God Morgon mina vänner!
 
Just nu sitter jag i en lastbil med Johan. Vi är påväg till Vimmerby, han har ett jobb ner dit.
Han har fixat en dator till mig som jag ska låna över dagen så att jag har något att göra. Dock är denna datorn extremt efterbliven så det har tagit typ 1,5 timma bara att fixa detta inlägget till er. Inte jätte kul måste jag ju säga.
 
Egentligen skulle jag åkt med min klass till en ö med en till av ettorna. Fast jag kände mig inte jätte pepp på det så jag åkte med Johan istället. Tyvärr är det ju soligt och varmt ute så jag skulle ju hellre legat på en solstol och jobba på brännan med Johan ville så gärna att jag skulle med så det fick bli det ändå.
 
Jag har fixat en massa Beatles filmer till ett USB-minne som jag har med mig i väskan. Så om jag får slut på idéer så kan jag alltid kolla på en rulle.
 
Eftersom jag har tillgång till dator hela dagen (förhoppningsvis) kommer jag kunna blogga. Men om jag inte kommer på något intressant att blogga om kan det ju kvitta. Men om jag får någon snilleblixt kan jag ju skirva lite.
 
Hörs senare! Ha en skön måndag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0