Taggad!

God Morgon!
 
Jag har precis pratat med min gamla ridlärare från ridskolan. Jag fick veta lite mer om upplägget på Onsdag då det är hoppkurs på Gråbo Ridklubb, jag kommer bli tilldelad en box som Solvind kommer få stå i hela dagen. En aning rastlös kommer hon bli men det ska nog gå bra.
Hon beskrev det väldigt utförligt, vi ska rida markarbete i första passet och sedan ska vi få bygga en egen bana som vi ska hoppa. Den banan vi ska hoppa kommer vara med på Torsdagens pay & jump på klubben. Synd att jag inte kan vara med på den.
Det ska bli så sjukt kul på Onsdag. Som grädde på moset ska just min gamla ridlärare hålla i det hela så jag ska få rida för henne efter hur många år som helst. Längtar så att jag dör!!
 
Idag ska jag och Sara löshoppa hästarna i paddocken. Eftersom Lisa är i New York så ska vi löshoppa hennes häst Tindra också. Ska bli intressant att se deras hästar löshoppas faktiskt. Sara kommer vid 12 och då ska vi göra en liten länga för hästarna att hoppa.
 
Om lite mer än 1 vecka bär det av till High Chaparral med en massa goa människor! 
Love Life!
 
Just nu mår jag så himla bra och de har jag alla goa människor runt mig att tacka! Självklart är Solvind en sjukt stor bit i det hela. 
 
Nu ska jag ta på mig mina stallkläder och gå ut till min favorit polle.
 
Ha en underbar Måndag mina vänner, för det ska jag ha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0