Olägligt som vanligt

Denna dagen har varit så fruktansvärt kass! Jag har legat i soffan hela dagen pågrund av mensvärk och som grädden på moset fick jag min mens idag, väldigt passande då vi ska till High Chaparral imorgon och campa... Men det är väl bara bita ihop och ta sig igenom helgen och hoppas på att mensvärken slutar snart. Jag kan ju ta medicin mot värken men själva mensen kan jag ju inte göra något åt.
 
Eftersom jag bara legat i soffan hela dagen har jag inte kunnat rida så Solvind har fått stå idag, men imorgon måste jag göra något med henne iallafall. Tyvärr har jag inte ens börjat packa idag heller så jag får göra det snabbt som satan imorgon efter stallet. 
Jag slår vad om att jag kommer glömma av att packa något viktigt imorgon, så typiskt mig. 
Det är tur man har mamma till hjälp som kan påminna mig.
 
Nu ska jag skriva lite inlägg som ska få bli tidinställda som ska komma upp under helgen. Hoppas jag får ihop så det blir ett inlägg om dagen iallafall.
 
God Natt! <3
 
 


Kommentarer
Citho

De va la typiskt!! Idag har jag och ungarna shoppat inför Chappen ... Tjejerna har packat, jag och Tjalve slänger väl ner lite grejer i en bag i morron!!
Kram på dig! Vi kommer få en kanonhelg!!

2013-06-27 @ 00:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0