Mycket hö blir det!

Hej Hopp!
 
Dagen började med att jag,Johan,Mamma och Pappa städade på höloftet för att vi ska kunna få plats med allt hö som kommer om någon vecka. Vi ska få plats med cirka 10 ton hö, det är mycket. 
Fast det är ju för 4 hästar, det ska nämligen komma hit en ny häst den 1 Juli på typ prov och så vi väl se hur det funkar mellan våra hästar och med den nya tjejen som kommer. Hoppas verkligen det kommer funka, det var flera år sedan det var fullt i stallet.
 
Jag hade tänkt skritta ut en runda med Sara men så började det pissregna så jag har inte så stor lust med det längre. Solvind har ju faktiskt gått hela veckan förutom i Måndags så hon förtjänar att få vila, men imorgon skulle det bli bra väder så då blir det nog ridning igen. 
 
Nu ska jag kolla på de sista avsnitten av Partaj som jag inte sett ännu. 
Ha det bra! <3
 
 


Kommentarer
amanda

du har verkligen en fin blogg! Intressant att läsa, roliga inlägg! :)

2013-06-16 @ 17:47:51
URL: http://amandanatts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0