It's was a sunny day!

God Afton!
 
För första gången i hela mitt liv har jag suttit inne en hel dag framför datorn och spelat spel. Det har aldrig hänt innan. Det känns inte bra alls, hela dagen har gått och jag har inte gjort något vettigt alls!
Fast jag kunde ju ändå inte ridit eftersom Solvind's skor är lite lösa och för små så hon är en aning öm. Som tur är kommer hovis om cirka 1 timma, jag kanske skrittar ut efteråt men jag har inte bestämt mig ännu. Det återstår att se, eller så gör jag det innan skolan imon. Jag börjar ju ändå kvart i 2.
 
Nu ska jag skynda mig ut i stallet och ta in pollen så att hon är klar för nya dojjor!
 
Vi hörs imorgon eller senare om det blir så att jag skriver om dagens ridpass.
Hörs vi inte sedan får ni ha en fortsatt bra Tisdag!
 
Puss och kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0