I väntan på Sara

Tjenis!
 
Just nu sitter jag och väntar på att Sara ska komma till stallet, vi ska rida ut på Solvind och Zultan. Mys pys! 
 
Idag har jag varit och köpt bättre skor inför High Chaparral, har ingen lust att traska runt i converse om det ska hellregna. Jag har även beställt skor ifrån skopunkten eftersom de inte fanns i butik ännu, hoppas verkligen att de hinner komma innan vi åker på Torsdag. De ser ut som boots så de skulle passa sjukt bra på Chappen. Håller tummarna för det!
 
Eftersom jag inte kommer vara hemma i helgen får Solvind vila, jag ska försöka rida på Torsdag innan vi åker så slipper hon stå så många dagar i sträck. Jag red ju igår och idag blir det uteritt så imorgon blir det ridnig igen, då kan lilla Solvind få sin vila utan att jag får dåligt samvete iallafall.
 
Just det! På måndag kommer det en ny tjej hit med sin häst, så då blir det fullt i stallet igen. Ska bli roligt att det är 4 hästar i stallet.
 
Sedan ska jag lägga fram alla kläder jag ska ha med mig så att mamma hinner tvätta allt som inte är tvättat ännu. Det ska bli så roligt i helgen, hästar och cowboys överallt blandat med goa människor och massor av skratt! Favorit helgen på sommaren!
 
Skriver troligtvis om dagens ridpass senare!
 
See you later!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0