Hurtiga Emma strikes again!

Planerna inför morgondagen är ganska korkade enligt vissa!
 
Imorgon börjar jag 13:45 på Lindholmen, vi ska ha betygsnack på matten och sedan får man gå hem. Alltså kommer jag kanske vara i skolan högst en timma.
Men när jag har så lång sovmorgon vill jag använda den fullt ut. Klockan ringer halv 6 då jag kommer väl kanske upp runt 6. Då går jag upp och käkar frukost för att sedan gå ut i stallet och rida ett pass i paddocken på Solvind, vad vet jag inte än. 
 
Sedan går jag in och duschar av mig den värsta hästlukten för att sedan ta mig upp till bussen och åker in till Lindholmen och gymmar på Sportlife där jag duschar och sminkar mig inför skolan. Sedan kommer jag vara i skolan i en halvtimma eller något för att sedan åka hem igen och tar det lugnt resten av eftermiddagen.
 
Korkat att gå upp så tidigt? Kanske Ja, kanske Nej. Ni som har häst vet att det är fruktansvärt jobbigt att rida när det är varm och man tackar inte nej till att ha resten av dagen fri efter skolan.
 
Om jag ens kommer hinna med allt eller om jag ens kommer upp på morgonen återstår att se. Klarar jag det är jag faktiskt ganska stolt över mig själv!
 
Nu ska jag lägga mig och sova så att jag åtminstånde har lite kraft kvar inför imorgon. Det ska bli upp mot 20 grader står det på SMHI så det gäller att jag dricker mycket vatten!
 
God Natt på er! <3
 
Mmmm! Det är gott med Marshmallow tycker Johan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0