Här kommer ursäkten

Som ni säkert märkt har jag inte bloggat på ett par dagar. Det är för att jag har umgåts med massa vänner under midsommarhelgen, vi har grillar och bara haft roligt.
 
Under den närmaste veckan har det blivit massor med onyttig mat och en massa godis, därför är jag en aning beskviken på mig själv att jag proppar i mig sånt skräp när jag vet vad som händer med mitt självförtroende. Just nu är det på botten, igen... det är pågrund av att jag tycker mitt utseende suger. Jag har fått finnar och något skumt utslag i ansiktet, samtidigt som jag gått upp i vikt igen. 
I helgen ska vi till High Chaparral och då kommer det säkert också bli en massa onyttigheter som jag kommer proppa i mig så att jag mår ännu sämre. Som tur är har jag Johan med mig som pushar mig och får mig att må bättre.
 
Jag har hållt på med några övningar för magen men jag har glömt av dom så nu tycker jag inte min mage är snygg längre. Jag antar att jag får börja med dom igen så att jag kanske vågar visa mig i bikini i sommar. Om det nu blir någon riktig sommar så att man kan bada eller om sommaren bara kommer regna bort.
Imorgon blir det ridning men jag ska även gå ut på en promenad med en kompis och förhoppningsvis mår jag lite bättre igen. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0