Fancy!

Hej på er!
 
Kan ni gissa vad jag och Johan ska göra sedan? Vi ska äta på resturang i stan, Johan fick sånt dåligt samvete att vi kom hem så sent från Vimmerby i måndags och att jag missade min skolavslutning. Man ska aldrig säga nej till att bli bjuden på resturang, speciellt inte av en snygg och snäll kille som Johan.
 
Vi har beställt bord på Källarkrogen, vi har ätit där förut och maten är jätte god och personalen är sjukt bra! 
 
Det kommer bli jätte mysigt verkligen, ska bli så skönt att få lite kvalitets tid med min älskling.
 
På Onsdag ska jag troligtvis på en heldags hoppkurs på Gråbo Ridklubb, om jag nu fixar någon som kan köra mig och Solvind dit annars blir det inget. Jag hoppas verkligen att Johan eller mamma kan köra oss. Vi behöver verkligen träna för någon, det var så fruktansvärt länge sedan vi gjorde det.
 
Nu måste jag duscha och göra mig snygg inför ikväll. 
 
Ha en fortsatt mysig Lördag, krama om någon i eran omgivning! <3
 
 


Kommentarer
Citho

Hoppas ni får en mysig kväll!!!

2013-06-15 @ 16:17:07
Samantha Johansson

Jättefin blogg! :D

2013-06-15 @ 20:31:03
URL: http://samanthajohansson.blogg.se
Linnéa

Jättefin blogg, ta gärna och klicka in på min blogg med. Haft en bra dag annars? :) Kram

2013-06-15 @ 21:03:12
URL: http://www.linneakarlssons.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0