Dagens Ridpass: Lugn runda i skogen 18/6 2013

 
Eftersom hoppkursen är imorgon och vi kommer rida två pass tog jag det väldigt lungt med henne så att hon inte skulle behöva ta ut sig. Därför longerade jag henne lite i paddocken i typ 10 minuter sedan hoppade jag upp barbacka och red en liten bit i skogen så att hon iallafall skulle få röra sig lite grann.
 
Hon hoppade över ett träd som låg ner som var kanske 40-50 cm och jag var inte beredd på det så jag kom på sniskan lite men när Solvind märkte att jag var påväg att glida av så stannade hon och väntade tills jag hade kommit upp där jag ska sitta. Snälla pollen, sjukt bra att hon gör så 99,9% av alla gångerna.
 
Imorgon blir det som sagt hoppkurs på Gråbo Ridklubb. Det ska bli sjukt kul! 
Skriver om det imorgon!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0