Stackars min älskade Solvind

Hej på er!
 
Ni får ursäkta mig ett tag framöver nu, jag har gått in i något slags deppmode.
Veterinären var nämligen här idag och kollade på Solvind, hon tyckte inte det såg bra ut. Hon beskrev vad vi skulle göra och vad det hette som hon hade men jag kunde inte lyssna så bra för jag stod och grät i Solvind's hals. Tur att mamma var med så att hon kunde ta åt sig informationen.
Veterinären trodde inte att det skulle bli bra under sommaren men det skiter jag i för jag vill bara att Solvind ska må bra och bli frisk. 
 
Dock sa hon att jag kan rid som vanligt men att jag ska anpassa mig efter henne, självklart ska jag göra det. Märker jag liksom att hon inte klarar mer så avslutar jag självklart. Hoppning kunde jag också fortsätta med men jag är lite skeptisk till det måste jag säga. Det känns inte bra i magen när jag tänker på att jag ska hoppa när hennes ben ser ut sådär. Men jag får se, det kommer ju inte bli några hinder på 1 meter kan jag ju säga direkt. Högst 70-80 cm. Usch, jag hatar att se henne så. Men det konstiga är att hon inte har ont och hon går rent i alla gångarterna + att hon inte visar någon hälta över huvudtaget.
 
Imorgon blir det ridning igen, vad vet jag inte men det bli antagligen på förmiddagen eftersom det ska komma hö framåt kvällen.
 
Nu ska jag spela spel med min älskling och sedan blir det sängen.
God Natt på er <3
 
Hoppas du blir frisk snart så att vi kan busa runt som vanligt! <3
 


Kommentarer
Citho

Va trist att det inte vill läka!! Men tur att hon inte haltar och har ont! Du får väl rida men ta det lugnt! Kram på er!

2013-07-16 @ 22:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0