Solvind's tillstånd

Så var det ju det där med Solvind's sår på benet. Det ser inte jätte fint ut men det är inte infekterat eller något iallafall. Tills idag har jag sprayat på lite aloe vera spray men det verkar inte funka så jag ska låta det vara tills jag hittar något annan salva eller något som jag kan lägga på.
 
Hennes ben är en aning svullet men hon går normalt iallafall vilket är väldigt skönt iallafall. Jag hoppas verkligen att hennes ben är bättre tills på Torsdag då hennes uppfödare ska komma hit och rida henne lite. Jag sa att hon fick hoppa ifall hon ville men ser hennes ben ut som det gör vet jag inte om jag vågar ta risken att hon ska hoppa. Jag håller tummarna iallafall!
 
Idag var jag ute på en promenad med henne på grusvägen så att hon skulle få röra sig lite, svullnaden kanske gå ner en aning om hon får gå en promenad om dagen. Hoppas jag iallafall, jag vill inte att hon ska vara skadad. Min Solvind ska vara frisk och kry! <3
 
 


Kommentarer
Cassandra

Har du testat hästsalva? :)
Du kan väl också skriva om hoppningen igår? :)

2013-07-06 @ 22:51:47
URL: http://teamdh.horseworld.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0